Rabu, 25 November 2015

Remedy Hiperhidrosis Asli - Sememangnya Hentikan Berpeluh Fast & Dapatkan Bantuan Segera

Remedy Hiperhidrosis Asli - Sememangnya Hentikan Berpeluh Fast & Dapatkan Bantuan Segera

Hiperhidrosis adalah penyakit yang mempunyai ciri-ciri sebagai peluh berlebihan. Terdapat pelbagai bentuk yang berbeza hiperhidrosis yang menyebabkan peluh berlebihan di tangan, muka, kaki dan ketiak. Keadaan ini boleh membuat kehidupan yang sosial cabaran.

Lebih-lebih lagi yang berkaitan dengan peluh berlebihan pada bahagian tubuh badan yang boleh dilihat secara terbuka, menjadikan keadaan ini lebih memalukan untuk menangani.

Walau bagaimanapun, berita baik ialah terdapat beberapa kaedah rawatan yang ada yang boleh anda gunakan untuk memerangi masalah ini. Rawatan awal untuk keadaan ini adalah ubat. Terdapat banyak penyelesaian yang berbeza dan krim yang boleh digunakan untuk mengurangkan kerja kelenjar peluh.

Malangnya, tidak semua rawatan perubatan yang berkesan dan ada yang menghasilkan kesan sampingan yang lebih daripada keputusan. Alternatif kepada ubat-ubatan tradisional ubat semula jadi.

Salah satu ubat hiperhidrosis berkesan melibatkan minum teh bijaksana. Terdapat adalah sebatian yang sangat kuat di bijaksana dikenali sebagai asid rosmarinic.

Asid Rosmarinic bertindak dengan merawat kelenjar peluh anda untuk membuat peluh kurang. Untuk teh sage sebagai rawatan yang berkesan anda perlu minum setiap hari sebelum anda pergi tidur pada malam.

Satu lagi rawatan yang berkesan untuk peluh berlebihan adalah tepung jagung tulen. Ini ubat hiperhidrosis semula jadi akan menyerap peluh yang berlebihan dan mengawal kelenjar peluh anda.

Anda perlu memohon tepung jagung liberal di kawasan yang terjejas badan. Adalah disyorkan anda menggunakan rawatan ini setiap hari sebelum anda meninggalkan rumah, dan setiap malam sebelum anda tidur.

Satu lagi remedi semulajadi hiperhidrosis melibatkan makan asparagus. Asparagin adalah asid amino yang akan mengurangkan pengeluaran peluh badan anda, dan ia boleh didapati di asparagus.

Untuk membantu mengekalkan semua bahan-bahan semula jadi dalam asparagus ia adalah disyorkan anda menyeterika dan mengelakkan menambah sebarang mentega atau minyak kepadanya. Meningkatkan pengambilan asparagin anda dengan makan lebih asparagus setiap hari.

Satu lagi perkara yang anda boleh lakukan untuk menghentikan peluh berlebihan melibatkan menggunakan scrub muka semula jadi. Scrub muka mengandungi bahan-bahan yang bertindak sebagai exfoliant semulajadi.

Ini exfoliant semulajadi akan mengurangkan berpeluh, membersihkan liang-liang anda, dan mengeluarkan racun. Anda perlu menggunakan gosok pada bahagian-bahagian badan anda yang berpeluh yang paling. Satu ubat hiperhidrosis semula jadi adalah berkesan, tetapi anda perlu konsisten dalam rawatan anda untuk ia menjadi berkesan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar