Kamis, 26 November 2015

Adakah mungkin untuk Meningkatkan Ketinggian saya Tanpa Pembedahan? Berikut adalah Bagaimana untuk menjadi lebih tinggi secara semulajadi!

Adakah mungkin untuk Meningkatkan Ketinggian saya Tanpa Pembedahan? Berikut adalah Bagaimana untuk menjadi lebih tinggi secara semulajadi!

Adakah mungkin untuk Meningkatkan Ketinggian saya tanpa Pembedahan? Berjuta-juta orang di seluruh dunia bertanya soalan ini setiap hari. Anda lihat, orang yang tinggi seolah-olah mempunyai kelebihan dalam kehidupan. Kajian telah menunjukkan bahawa orang-orang yang sederhana tinggi di atas melaporkan kebahagiaan yang lebih besar dalam hidup mereka secara purata. Sebab utama mengapa ini berlaku adalah kerana mereka mempunyai pendapatan yang lebih tinggi dan mereka bekerja dalam pekerjaan yang status yang lebih tinggi.

Terutamanya jika anda seorang lelaki, yang tinggi boleh menjadi satu kelebihan yang besar. Tinggi adalah sangat penting dalam dating dan tarikan. Menurut kajian, ketinggian adalah salah satu ciri yang paling penting untuk daya tarikan fizikal keseluruhan seperti yang ditentukan oleh wanita.

Wanita mengelakkan memilih seorang lelaki yang lebih pendek daripada mereka. Malah, kajian menunjukkan bahawa bahawa anda mempunyai peluang kurang daripada 1% untuk menarik dan berkahwin dengan seorang wanita yang lebih tinggi daripada anda. Sudah tentu, ini tidak bermakna bahawa anda tidak mempunyai peluang langsung. Ia hanya bermakna bahawa anda akan perlu bekerja lebih keras dan memberi lebih banyak dari segi sumber untuk membuat untuk perbezaan ketinggian.

Walaupun ia mungkin kelihatan tidak adil, orang-orang yang lebih tinggi adalah kelebihan mengatasi orang lain dalam hampir setiap aspek kehidupan.

Jadi, bagaimana saya boleh menjadi lebih tinggi tanpa pembedahan?

Terdapat beberapa kaedah yang anda boleh gunakan untuk menjadi lebih tinggi tanpa pembedahan. Makan jenis makanan yang sesuai boleh menjadi salah satu yang paling penting, jika anda mahu badan anda untuk menghasilkan lebih banyak hormon ketinggian meningkatkan seperti hormon pertumbuhan. Ia adalah penting untuk mengambil lebih banyak protein, yang terkandung dalam telur, ayam, keju dan susu. Protein adalah komponen asas semua sel-sel dalam badan anda. Sebaliknya, ia akan menjadi satu idea yang baik untuk menjauhkan diri dari terlalu banyak karbohidrat dan lemak. Jenis-jenis makanan menyahaktifkan hormon pertumbuhan. Elakkan makan burger dan kentang goreng dan menghadkan pengambilan alkohol, dan kafein kerana mereka boleh menghalang pertumbuhan. Juga, anda perlu untuk mengelakkan makanan yang tidak mempunyai nilai pemakanan seperti gula-gula, kek dan soda.

Bersenam dan latihan terutamanya regangan juga boleh membantu anda menambah beberapa inci. Kolam merupakan satu lagi latihan yang baik. Apa yang lebih, anda perlu

pergi bola keranjang bermain atau bola tampar sebanyak mungkin.

Satu lagi faktor penting ialah tidur. Badan anda memerlukan tidur untuk berkembang. Cuba untuk tidur sekurang-kurangnya 8 jam setiap malam.

Juga, di sini adalah rahsia tentang membesar yang anda tidak mampu terlepas!

Kaedah ini boleh melakukan keajaiban untuk anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar