Kamis, 26 November 2015

Dapatkan Lebih Tinggi Dengan ini 4 Tinggi Berkembang Tips

Dapatkan Lebih Tinggi Dengan ini 4 Tinggi Berkembang Tips

Jika anda telah cuba untuk menjadi lebih tinggi dengan kejayaan yang sangat sedikit, mungkin tips ketinggian yang semakin meningkat akan membantu anda mencapai matlamat anda. Walaupun anda telah mencapai akil baligh umur yang lalu, anda boleh menjadi lebih tinggi tanpa bergantung kepada bantuan tiruan, ubat mahal, atau pembedahan. Cuba beberapa kaedah semula jadi untuk memaksimumkan ketinggian anda.

Ambil berbasikal atau kelas spin di gimnasium

Kelas-kelas ini boleh membantu anda menjadi lebih tinggi dengan meningkatkan pengeluaran hormon pertumbuhan anda. Berbasikal adalah satu latihan ketahanan intensiti yang tinggi. Jenis-jenis aktiviti telah ditunjukkan untuk menghasilkan hormon pertumbuhan yang bertanggungjawab untuk pertumbuhan tulang, otot, organ-organ dan sel. Kelas-kelas ini akan menghasilkan keputusan yang lebih baik daripada menaiki lapang pada basikal telentang.

Mengambil kelas Yoga

Yoga adalah falsafah latihan di mana fikiran anda, badan dan semangat bersatu sebagai satu. Amalan yoga menggunakan pelbagai laluan yang membina kekuatan dan melonggarkan tulang belakang anda. The melonggarkan tulang belakang anda decompresses tulang rawan di antara tulang belakang anda yang membantu membuat tulang belakang mencapai panjang maksimum. Menimbulkan regangan juga meningkatkan fleksibiliti di seluruh badan.

Ambil ZMA

ZMA boleh mempunyai kesan tidak langsung kepada ketinggian anda. Tambahan ini terdiri daripada zink dan magnesium aspartik. Tambahan ini membantu menggalakkan tidur yang lebih mendalam dan lebih tenang. Tidur adalah satu lagi cara semulajadi untuk meningkatkan hormon pertumbuhan. Ambil ZMA 30-60 minit sebelum tidur dan tidur sekurang-kurangnya 8 jam.

Meningkatkan postur anda

Ini adalah salah satu tips ketinggian yang semakin meningkat yang boleh menambahkan beberapa inci kepada ketinggian anda dengan cepat. Kurang daripada postur yang ideal adalah kos anda inci. Kos anda inci kerana anda tidak berdiri di ketinggian maksimum anda. Sesetengah masalah postur lebih mudah untuk menetapkan daripada yang lain. Anda mungkin perlu mendapatkan pemerhati objektif untuk menilai postur anda. Beberapa masalah boleh diperbaiki dengan menangani kelemahan. Orang lain mungkin memerlukan bantuan dari seorang pengamal kesihatan seperti chiropractor a.

Tips ketinggian yang semakin meningkat adalah cara yang baik untuk memulakan regimen berkembang lebih tinggi. Walaupun setiap tips ini dapat membantu anda mendapatkan lebih tinggi, mereka akan menjadi lebih berkesan sebagai sebahagian daripada program keseluruhan. Senaman, pemakanan, dan tidur memainkan peranan penting dalam mengembangkan lebih tinggi. Untuk hasil yang terbaik, menggunakan strategi yang meliputi ketiga-tiga kawasan konsisten.

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar